دلتنگم
بهشت خدا...
پایان سخن بهشتیان...آغاز کلام (خدا)ست!خداوندا آرامشی عطا فرما...تابپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی که تغییر دهم آنچه را که میتوانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم×آمین×
درباره وبلاگ


سلام این وبلاگ منو دوستمه برای پر کردن خلا دوریمون.امیدواریم مورد قبول شما واقع بشه.



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 41533
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 41533
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


l




نويسندگان
ونوس و پارادایس

 
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:دلتنگی,عشق,امید, :: 11:26 :: نويسنده : ونوس و پارادایس

نمیدانم،نمیدانم چگونه این دلتنگی رابه سر ببرم!

اگرتومیدانی به من بگو...به من بگو چگونه نفس میکشی وقتی نفست فرسنگ ها باتوفاصله دارد؟

چگونه زندگی میکنی وقتی جانت دردوردست ها تنهای تنها چشم به راهی بی انتها دوخته است؟

به من بگوچگونه شب را سحرمیکنی وقتی آغوشت ازسردی زمانه یخ بسته؟

به من بگوچگونه لبخندمیزنی وقتی اشک راه نگاهت رابسته است؟

به من بگوعشقم !چگونه آسوده ایی دراین شکنجه گاه؟بگوتاآرام گیرم چون تو!

بگوگرچه میدانم پاسخت سکوت است،سکوتی آرام ونگاهی پرتلاطم ونا آرام.

میتوانم،بعداین همه مدت، میتوانم سکوتت رابشنوم ونگاهت را بخوانم

واین لحظه آرام میشوم ازپاسخی که به تشنگی چشمانم داده ایی.

آرام میشوم ازنوری که ازچشمانت برقلبم میتابد،آرام میشوم ازنورامیدچشمانت.